DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

wtorek, 13 czerwca 2017

Miłe zaskoczenie :)

Bardzo dawno nie zaglądałem na mojego bloga :) i co moje piękne oczy widzą? Widzą dość spore zainteresowanie moimi starymi treningami, co bardzo mnie cieszy :))))

Powiem wam w tajemnicy, że cały czas zasuwam 😈 zmodyfikowałem moje treningi pod biegi OCR w które notabene wsiąkłem - polecam każdemu kto chce poczuć że żyje. To są takie chwile, które będziecie pamiętać do końca życia i to z najdrobniejszymi szczegółami 👍

Pytanie dla odwiedzających bloga:

Czy chcecie poznać szczegóły moich aktualnych treningów?

2 komentarze:

  1. Siemka :) trenujesz jeszcze z freeletics ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konrad, w tej chwili głównie skupiam się na bieganiu, na długich dystansach 10 - 30km+. W maju chcę zaliczyć wydaje mi się najtrudniejszy bieg z cyklu Runmagedon, mianowicie dystans Ultra + 150 przeszkód w terenie górzystym - Beskidy. Jest nad czym pracować a freeletics bardzo mi w tym pomaga :)

      Usuń