DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 21 lutego 2016

DZIEŃ 811. PODSUMOWANIE TYGODNIA 6/116.

Freeletics Strength
Tydzień 6
Dzień 7


Dzisiaj bieganie, ponownie zrobiłem dystans około 4 km - chyba, nie włączyłem lokalizacji i aplikacja nie policzyła dystansu. Jutro zmierzę dystans i zaktualizuję wpis.

Tak czułem że coś nie gra w odległości, dystans się mocno rozciągnął bo do 5,3 km:)  Ale dałem radę :))

Tydzień bardzo wymagający pod względem treningowym. Do planu freeletics dołożyłem bieganie, zobaczę jak to będzie zdawało egzamin na dłuższą chwilę. Uważam iż były to bardzo udane treningi :)

Treningi minionego tygodna

1. Venus
2. Bieg 4 km
3. Metis, Pullup Max, Pullup Maxm Pullup Max
4. Dione
5. Zeus
6. Bieg 5,3 km

Waga - 73 kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz