DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 28 września 2014

DZIEŃ 300. PODSUMOWANIE TYGODNIA 8/43

Freeletics Strength    
Tydzień 8
Dzień 7


Dzisiaj zmieniłem zaplanowany zestaw na Dione, miałem mieć 3x Squat Max oraz Metis, jakoś nie chciało mi się robić przysiadów.
Sponiewierałem się przeokrutnie... 

Dione - 23:53

Od poniedziałku odczuwałem zmęczenie Hell Daysami, co bardzo odbiło się na osiąganych czasach. Chociaż udało się ustanowić rekord Poseidona :) 
W czwartek miałem służbowy wyjazd nad morze, to były bardzo przyjemne dwa dni, laba na całego poza oczywiście zrobionymi kilometrami. Wczoraj wolne, musiałem wypocząć, wróciliśmy późno w nocy :)  Dzisiaj Dione.

Zestawienie treningów minionego tygodnia

1. Poseidon
2. Artemis
3. Hades, Situp Max
4. Dione

Fotki do porównania

02.12.2013
21.09.2014
28.09.2014

Waga - 75 kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz