DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 19 kwietnia 2015

DZIEŃ 503. PODSUMOWANIE TYGODNIA 7/72

Freeletics Cardio & Strength 
Tydzień 7
Dzień 6


Dzisiaj wolne.

To był bardzo dobry tydzień. Tydzień przepełniony treningami. Mimo iż wiele się teraz dzieje w moim życiu, zawsze gdzieś uda mi się wygospodarować 30 min na to aby się sponiewierać :) od razu lepiej mi się myśli. 
Udało mi się ustanowić ponownie kilka nowych PB:
- Situp Max
- Hades
- Zeus
Ostatnie moje osiągnięcia napawają mnie optymizmem :)))

Ze względu na okoliczności byłem zmuszony pozamieniać kolejność treningów, ale w sumie dobrze, na dobre mi to wyszło :)

Treningi minionego tygodnia

1. Pushup Max, Situp Max, Squat Max
2. Hades
3. Hades
4. Hades
5. Zeus 

Waga - 71,4 kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz