DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 31 sierpnia 2014

DZIEŃ 272. PODSUMOWANIE TYGODNIA 4/39.

Freeletics Strength    
Tydzień 4
Dzień 7


Drugie starcie w tym tygodniu z Aphrodite, mam nowy rekord :)

Aphrodite - 16:10 PB

Było ciężko to zrobić, tempo spowodowało zawroty głowy podczas 20-stek :) takie lekkie. Natomiast po treningu nawet nie musiałem odpoczywać. Wniosek jest jeden: można to zrobić szybciej :)))

Podsumowując tydzień mogę jedynie stwierdzić, że był bardzo udany, a zarazem bardzo ciężki. Obfitował w nowe rekordy, bo aż trzy.

Udało mi się zakończyć bardzo pracochłonny projekt specjalny: http://kajakseabee13.blogspot.com/
z czego jestem niesamowicie zadowolony.

Zestawienie treningów minionego tygodnia 

1. Hades
2. Aphrodite
3. Hades, Situp Max
4. Aphrodite

Fotki do porównania 

02.12.2013
17.08.2014



31.08.2014

Waga - 75 kg

3 komentarze:

  1. Witam. Chciałbym rozpocząć trening Freeletics Strength i w związku z tym miałbym ogromną prośbę. Czy istnieje możliwość z Pana strony przesłania informacji jakie ćwiczenia składają się na poszczególne treningi, np. Hades, Aphrodite, Zeus, Dione, itp.? Generalnie chodzi mi o opis wszystkich zestawów treningu Freeletics Strength. Czy istnieje możliwość przesłania przez Pana planu treningowego Freeletics Strength z którego Pan korzystał? Z góry dziękuję za udzielenie odpowiedzi. Pozdrawiam SA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odpowiedź. Mój adres: adamczyk_sebastian@wp.pl

    Jeszcze raz dziękuję.
    SA

    OdpowiedzUsuń