DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 28 grudnia 2014

DZIEŃ 391. PODSUMOWANIE TYGODNIA 6/56.

Freeletics Strength 
Tydzień 6
Dzień 7


Dzisiaj ciut lepiej. Cały dzień przeleżałem w łóżku z jednej strony mając do dyspozycji domową apteczkę z drugiej czasopisma, a w dłoni pilota od tv :) Wypocząłem i solidnie się wypociłem. Wieczorem, gdy poczułem się lepiej zmierzyłem się z Zeusem :))) Nie moglem od tak po prostu sobie odpuścić, zrezygnować i spisać na straty cały tydzień. 

Zeus - 22:04

Czas mało imponujący, daleki, bardzo daleki od rekordu. Cóż, nie miałem siły, czułem się osłabiony. Tydzień zaliczony :))) 

Mimo, że pod koniec tygodnia dopadła mnie choroba, tydzień nie był taki zły. Był całkiem niezły, ustanowiłem nowy rekord Metis.  

Treningi minionego tygodnia

1.Venus
2. Metis. Pullup Max x 3
3. Dione
4. Zeus


Waga - 76 kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz