DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

piątek, 23 maja 2014

DZIEŃ 173.

Freeletics Strength    
Tydzień 5
Dzień 5


Na treningu Zeus. Ponownie, ze względu na świetną pogodę trening na powietrzu :) 

Zeus - 18:20

Od jakiegoś czasu nie robiłem 2 minutowych przerw między rundami, gdyż ich nie potrzebowałem. Wydolność jest przez te wszystkie ćwiczenia Freeletics na bardzo wysokim poziomie :) Skracałem te przerwy powoli, systematycznie. Jak wydolność rosła to przerwy skracałem. Ostatni trening zaowocował 1 minutową przerwą. Wszystko by było super, gdyby nie wtorkowy komentarz. 
Przetłumaczyłem wskazówki dotyczące zestawu Zeus i okazało się :) że bez względu na wydolność organizmu przerwa 2 minuty musi być zachowana. Więc dzisiaj zachowałem 2 minuty przerwy :)
Dobry trening :) Ale nie sprawiający najmniejszego kłopotu...

2 komentarze:

  1. Tak, przerwy są konieczne ale moim zdaniem jeżeli jesteś w stanie robić bez przerw to nic się nie stanie, ja np Aresa robie bez przerw lub skracam je do minimum.

    Wiem, że to wbrew wytycznym ale nie czuje bym ich potrzebował a wręcz przeciwnie spada mi HR do poziomu poniżej HRmin i znowu muszę się "wbijać' na wyżyny :p

    Nie zastanawiałeś się żeby zrobić nowe zestawy, których nie ma w pdf?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt dobrą wydolność mamy :))) wczoraj z tymi 2 minutami przerwy to się nawet zbytnio nie spociłem :)
      Robię i nowe zestawy, np zrobiłem raz Kronosa i dwa razy Atlasa :)))
      Teraz gdy jest ciepła wokół domu mam nie mało pracy i zwyczajnie czasem nie mam czasu na dodatkowy trening :( Mam taki plan, robić to co w pdf. a dodatkowe treningi jakieś nowsze.

      Usuń