DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 1 czerwca 2014

DZIEŃ 182. PODSUMOWANIE TYGODNIA 6/26

Freeletics Strength    
Tydzień 6
Dzień 7


Tuż przed Hell Days wypadałoby podsumować moje tygodniowe zmagania.  
Forma utrzymuje się na dość wysokim poziomie. Wtorkowy Metis, tu został pobity rekord :) co bardzo zadowala. Udało się też pobić ilość podciągnięć z rzędu o jedno powtórzenie, jest to 23 razy. Resztę czasów w zestawach bardzo zbliżone do rekordów. Jak dobrze pójdzie to dzisiaj zrobię dodatkowy zestaw.

Zestawienie treningów minionego tygodnia:

1. Venus, Situp Max
2. Metis, Pullup Max, Pushup Max
3. Dione
4. Zeus
5.Ares, Situp Max, Pushup Max, Leg Lever Max, Pushup Max

Fotki porównawcze 

 02.12.2013
21.04.2014
01.06.2014

Waga - 76 kg

Udało mi się uczynić dodatkowy trening :) Na pierwszy ogień poszedł nowy dla mnie zestaw Ares. Zestaw szybki, więc następnie Situp Max, Pushup Max. Jeszcze potrzebowałem czegoś na dobicie z racji tego do dodatkowych maxów zrobiłem dodatkowe maxy :))) Leg Lever Max oraz Pushup Max.

Ares - 4:43
(5 min odpoczynku)

Situp Max - 147/300s
(3 min odpoczynku)

Pushup Max - 71/100s PB
(3 min odpoczynku)

Leg Lever Max - 210/300
(3 min odpoczynku)

Pushup Max - 73/100s PB

Spodziewałem się, że z Aresem będę miał większe kłopoty ale nawet bez przerw 1 minutowych dałem nieźle radę. Zrobiłem tylko dwa przystanki na złapanie tchu po sprincie. Wyszło przednio, będę miał kłopoty z pobiciem czasu :))) Zrobiłem rekord w Pushup Max i to dwa razy.
Bardzo dobry trening...

3 komentarze:

  1. Kurde Marek, naprawdę mega dobre efekty :) zazdroszczę Ci tego powera do ćwiczeń :) mi ostatnio coraz częściej brakuje motywacji. Muszę coś z tym zrobić tylko nie mam pomysłu na to :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj efekty są, szczerze mówiąc z początku byłem nastawiony bardzo sceptycznie. Ale opłacało się podjąć wyzwanie.
      Mateusz, może za dużo, 50 min cardio a do tego zestaw freeletics. Ja bym pewnie nie dał rady przez taki długi okres czasu jak Ty to robisz. Robiąc freeletics raz dziennie mam serdecznie dosyć :)

      Usuń
    2. Marek nie ukrywajmy mi jest potrzebne więcej ćwiczeń niż Tobie :) muszę się skupić na utracie wagi.

      Usuń