DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 15 czerwca 2014

DZIEŃ 196.PODSUMOWANIE TYGODNIA 8/28.

Freeletics Strength    
Tydzień 8
Dzień 7


Tydzień minął bardzo szybko. Treningi przebiegały bardzo pomyślnie. Ustanowiłem kilka nowych rekordów. Ze względu na fakt, iż tydzień treningowy zakończyłem w czwartek, dodałem dwa treningi. Czuję już od jakiegoś czasu, że cztery treningi tygodniowo to troszkę mało jak dla mnie. Postanowiłem dodawać jeden lub dwa treningi strength do planu tygodniowego. Zobaczymy co z tego wyniknie.

Zestawienie treningów minionego tygodnia

1. Poseidon
2. Artemis
3. Hades, Situp Max
4. Squat Max, Metis
5. Pushup Max, Leg Lever Max
6. Ares, Situp Max, PushupMax, Metis

Fotki do porównania

 02.12.2013
 21.04.2014
15.06.2014

Waga - 76 kg

Dzisiaj lenistwo na całego :) Jutro za to zmagania z Zeusem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz