DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 22 czerwca 2014

DZIEŃ 203. PODSUMOWANIE TYGODNIA 9/29

Freeletics Strength    
Tydzień 9
Dzień 7


Dzisiaj na treningu Hades. Motywacja na dzisiaj - zrobić trening i nie poddać się. Dzień do bani, od środy czuję się źle jakieś przeziębienie mnie dopadło i dziwny ból w okolicy lędźwiowej z lewej strony :(
Nie spodziewałem się, że będzie aż tak dobrze, czas jak na mój dzisiejszy stan bardzo dobry :) od razu lepiej się czuję :))


Hades - 18:46


Dzisiaj bez dodatkowych maxów. Cieszę się niezmiernie , że udało mi się zamknąć tydzień treningowy.


Podsumowując tydzień stwierdzam, że mimo przeziębienia i bólu w plecach to dobry tydzień. Dwa rekordy i zamknięty cudem tydzień treningowy napawa optymizmem nadchodzący tydzień :) Będzie dobrze.


Zestawienie treningów minionego tygodnia:

1. Zeus
2. Aphrodite
3. Venus
4. Hades


Fotki do porównania


 02.12.2013
24.04.2014
22.06.2014

Waga - 76 kg

1 komentarz:

  1. Marek Twoje osiągnięcia mnie zadziwiają. Jest to strasznie motywujące!

    OdpowiedzUsuń