DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 6 kwietnia 2014

DZIEŃ 126. PODSUMOWANIE TYGODNIA 18/13.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 13
Dzień 7



Tydzień zakończony. Bardzo dobry tydzień pod względem treningowym. Pobiłem osobisty rekord w podciąganiu, 20 podciągnięć bez przerwy, odpoczynku :) 
Chalenge of the week zaliczony - Venus, ustanowiony nowy PB, ciężko będzie mi pobić ten wynik. 

Zestawienie treningów minionego tygodnia:

1. Dione.
2. Pushup Max, Pullup Max, Burpee Max.
3. Venus.
4. Pushup Max, Pullup Max, Burpee Max.
5. Dione.


Fotki do porównania.

 02.12.2013
 30.03.2014
06.04.2014

Waga - 75 kg
Ponownie waga w dół, nie wiem czy się cieszyć czy martwić :)
Jeszcze dwa tygodnie i zabieram się za... mam nadzieję budowanie "samych" mięśni. Oczywiście wraz z Freeletics Strength.

Dzisiaj coś bym chciał zrobić, jakiś dodatkowy trening. 

3 komentarze:

  1. Świetnie! Marek naprawdę jestem pod dużym wrażeniem :) i w dalszym ciągu podtrzymuje to co powiedziałem kiedyś. Powinieneś być na filmiku reklamowym freeletics :) gratuluję formy i trzymam kciuki za resztę cyklu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za doping :) Przyda się w tym tygodniu, właśnie jestem po Poseidonie, Metisie, Situp Max, Leg Lever Max i jestem spompowany. Jutro Iris. Cztery treningi, po dwa takie same. Muszę zamknąć tydzień w czwartek gdyż weekend mam bardzo pracowity i nie dam rady zrobić treningu. Więc doping się przyda :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to trzymam kciuki :) pewnie Ci się uda bo ja pamiętam, że też tak miałem kilka razy ;) najgorsze jest to oczekiwanie na kolejny trening :P

      Usuń