DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

DZIEŃ 134. HELL WEEK DZIEŃ 1.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 15
Dzień 1


Zaczęło się :) Ostatni tydzień zmagań z planem Freeletics Cardio & Strength !!!
 
Hell Week Dzień 1. 
 
Dzisiaj zmagania z Aphrodite. Poszło całkiem sprawnie, nie spinałem się na rekord, może to był błąd. Tak myślę, gdyż w pewnym momencie spojrzałem na stoper i stwierdziłem - może... Dwie ostatnie rundy zrobiłem sprintem, niestety zabrakło 20 sekund :) I tak nieźle. Czas grubo poniżej 20 minut :)

Aphrodite - 18:53

Dawno nie robiłem Aphrodite. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z dzisiejszego treningu. W tym tygodniu nie będę dodawał żadnych dodatkowych zestawów Max, ale to chyba zrozumiałe :)))

2 komentarze:

  1. Nie no świetny czas :) pomimo tego PB i tak jest mega dobrze :) masz rację z tymi maxami :) bie dodawaj. Trzymam kciuki za końcówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie nie jest źle :) Miałem dzisiaj ochotę na dodatkowy zestaw max. Ostatnie tygodnie dały mi troszkę wytrzymałości. Trenowałem 5 - 6 dni w tygodniu, więc powinienem dać radę :) Kciuki natomiast trzymaj :))) Dzięki

      Usuń