DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

wtorek, 1 kwietnia 2014

DZIEŃ 121.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 13
Dzień 2



Dzisiaj samopoczucie lepsze niż wczoraj :) Na treningu krótko, zwięźle na temat, Maxy :) 

Pullup Max    - 34/100s PB
2min odpoczynku

Pushup Max  - 60/100s
2min odpoczynku

Burpee Max   - 64/300s
3min odpoczynku

Pushup Max  - 50/100s
2min odpoczynku

Pullup Max    - 21/100s


Przed chwilką zerknąłem w .pdf i okazało się, że zrobiłem za krótkie przerwy w każdym przypadku o minutę za krótkie. Zamieniłem też bezwiednie kolejność pushups z pullups. Na dobre wyszło :)))
Dlatego, że pobiłem dzisiaj dwa rekordy jeden ilościowy a drugi mój życiowy. Jeszcze nigdy nie udał mi się taki wyczyn. W wojsku (tak byłem w wojsku:) ) udało mi się podciągnąć 17 razy. Dzisiaj natomiast po 17 tygodniach (120 dni) zmagań z freeletics podciągnąłem się 20 razy :)))
Jutro mam do zrealizowania challenge of the week PB Venus...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz