DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

poniedziałek, 31 marca 2014

DZIEŃ 120.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 13
Dzień 1


Poniedziałek, jakoś nie mogłem się zwlec dzisiaj z łóżka godzinę wcześniej. Zmiana czasu zawsze jakoś negatywnie na mnie wpływała. Do południa byłem nieziemsko zakręcony, odżyłem dopiero po drugiej kawie :)
W tym tygodniu czeka mnie 5 dni treningowych. Dzisiaj natomiast mierzyłem się z Dione. 

Dione - 24:59

Dione - niezły spalacz tłuszczu. Jakoś lubię ten zestaw, chyba nawet bardziej od Aphrodite. Bardzo dobrze mi się dzisiaj trenowało, mimo lekkiego przeziębienia czy coś tam :) W pewnym momencie pomyślałem nawet o nowym rekordzie, niestety nie poszło. Czas gorszy o 20 sekund. Cóż... Będzie lepiej ;)

1 komentarz:

  1. Będzie, będzie spokojnie :) i tak dobry czas :) a Dione również bardziej lubię niż Aphrodite :)

    OdpowiedzUsuń