DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 30 marca 2014

DZIEŃ 119. PODSUMOWANIE TYGODNIA 17/12

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 12
Dzień 7



Dzisiaj miałem zrobić dzień wolny - niestety nie udało się :)))

Wymyśliłem sobie na dzisiaj dodatkowo zestaw Zeus. Gdy zbliża się pora treningu nie mogę wysiedzieć w miejscu. Mój organizm woła o odrobinę wysiłku fizycznego. Myślę, że wszystko idzie w dobrym kierunku, nie ma przetrenowania. Można zasuwać dalej :)

Zeus - 17:59 

Po spojrzeniu na stoper myślałem, że udało mi się ustanowić nowy rekord. Jednak po przeanalizowaniu moich zapisanych czasów okazało się że mam w plecki 1:18 minuty :( 
 
Ogólnie bardzo dobrze mi się dzisiaj ćwiczyło, dobry trening... Dałem dzisiaj odpocząć mięśniom brzucha, nie robiłem dodatkowych ćwiczeń poza zawartymi w zestawie.

Podsumowując tydzień... 
To był dobry tydzień, mimo nie zaliczenia challenge of the week uważam ten tydzień za bardzo dobry :) 
 
Wywalczyłem trzy rekordy i to cieszy jak nie wiem co :)))

Wniosek - zaplanowane cztery sesje treningowe w tygodniu to mało. Dodatkowo zrobiłem dwa treningi, wczoraj Venus i dzisiaj Zeus.  
 
Zestawienie sesji minionego tygodnia:
 
1. Aphrodite 
2. Hades, Squat Max 
3. Burpee Max, Situp Max, Leg Lever Max
4. Hades, Situp Max
5. Venus, Situp Max
6. Zeus

Fotki do porównania
 02.12.2013
 23.032014
30.03.2014

Waga 76 kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz