DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

piątek, 14 marca 2014

DZIEŃ 103.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 10
Dzień 5



Dzisiaj czas biegł dwa razy szybciej niż zwykł to robić normalnie :) Zasuwałem a i tak mi się czas rozjechał półtorej minuty. Za to zalałem się potem jak nie wiem co... 
Zmagałem się dzisiaj z wcale nie moim ulubionym Hadesem, to było PIEKŁO :/

Hades - 20:14

Wszystko było nie tak, jak sobie zaplanowałem przed treningiem. To jeden z tych bardzo złych dni, w których nie powinno się trenować. Za niezbyt dobry czas dzisiaj uczyniłem karny jeżyk  :))) Po siedmiu minutach odpoczynku zrobiłem Situp Max - to faktycznie zły dzień do treningu :/

Situp Max - 141/300s

Nic więcej nie dałem rady wykrzesać z siebie.
Ogólnie fajny i bardzo meczący trening.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz