DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

poniedziałek, 10 marca 2014

DZIEŃ 99.

Freeletics Cardio & Strength   
Tydzień 10
Dzień 1


Zaczął się nowy, dziesiąty już tydzień zmagań z Freeletics. Jakby nie patrzeć to w zasadzie mógłbym zakończyć w tym tygodniu Cardio & Strength i zacząć Strength. Dlaczego? Dlatego, że 5 +10 = 15 tygodni zmagań z tym planem ;)
Właśnie sobie przejrzałem następne tygodnie i trzaskam dalej Cardio & Strength ;) Zapowiadają się bardzo ciekawie.

Dzisiaj na treningu zmagałem się z Zeusem. Jeden z moich ulubionych zestawów. Dający nieźle w kość, typowo siłowy zestaw. Challenge of the week - zrobić nowy PB w sesji Zeus - ZALICZONE !!!

Zeus - 16:41 PB

Przed treningiem próbowałem zrobić HS Pushup. Jakoś nie mogę tego ogarnąć. Postałem troszkę na rękach i odpuściłem. 
Więc na treningu HS Pushup jeszcze zmodyfikowane :(   Reszta całkiem przyzwoicie Pullups 15, 15, 12+3, 10+5 pozostałe bez przerw.

Aaaa.... ostatnie rundka pushups 20+5 ramiona odmówiły posłuszeństwa - niesamowicie były napompowane :)

Winners don't wait for chances. They take them.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz