DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 9 marca 2014

DZIEŃ 98. PODSUMOWANIE TYGODNIA 14/9.

Freeletics Cardio & Strength   
Tydzień 9
Dzień 7


Limit treningowy na ten tydzień wyczerpałem już w czwartek. Zaplanowane były tylko cztery sesje treningowe. Po dwóch dniach odpoczynku energia mnie rozpierała. Zrobiłem więc dodatkowy trening, dzisiaj zmagałem się z Venus. 
Udało mi się ustanowić kilka PB, co prawda nie tak spektakularnych jak z pierwszych tygodni treningowych ale jakże cieszących :)))

Tydzień został lekko zmodyfikowany zmieniłem Iris, z racji braku miłości do biegania na Dione oraz dodałem sesje Venus.

Sesje treningowe minionego tygodnia:
1. Zeus
2. Dione
3. Artemis
4. Dione
5. Venus

Fotki do porównania

 02.12.2013
 02.03.2014
 09.03.2014

Waga - 78 kg

Tak z ciekawości zrobiłem dzisiaj fotkę po zestawie Venus...

Venus - 14:19 PB

Podczas treningu czułem się bardzo dobrze. Trening bardzo udany.

6 komentarzy:

  1. Niezły byczek! I co last week? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd, zostało jeszcze 6 tygodni. Robiłem 5 bezpłatnych na rozćwiczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieźle :) z każdym zdjęciem nie mogę się nadziwić, że tak się da :) gratuluję :) widać, że ten czas w Venus kosztował Cię trochę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz, jak się robi na max zawsze się troszkę człowiek zapoci :) Nie było tak źle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Marek, widać ten ból na twarzy... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za szybko mi Madzia zrobiła fotkę, nie zdążyłem zrobić groźnej miny :)))

      Usuń