DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

wtorek, 18 marca 2014

DZIEŃ 107.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 11
Dzień 2


Dzisiaj zmagałem się z Maxami. Całkiem miło i przyjemnie :) Jeden z challenge of the week  zaliczony :)))

Pushup Max 66 / 300s PB
                 51 / 300s 
                 52 / 300s

Burpee Max 72/300s

Dodatkowo trzasnąłem sobie kilka powtórzeń na brzuch :)

Situp Max 142 / 300s

Leg Lever Max 187 / 300s PB

Trening bardzo napompował mi ramiona i klatkę. Podczas wykonywania Burpee Max czyułem się jakbym ważył dwa razy więcej i ramiona miał jak z waty.
Zmęczenie dało o sobie znać w dodatkowych maxach na mięśnie brzucha, zwłaszcza w Situp Max, z perspektywy czasu sam nie wiem, jakim cudem udało mi się wykonać kiedyś 171 powtórzeń :))) 

Dobry trening :)

4 komentarze:

  1. Witam
    Mam do Pana sprawę czy mógłby pan wysłać mi na i-maila rozpiskę ćwiczeń jakie się wykonuje w 1-5 tygodniu 5-10 i 10-15 chodzi mi o to o co chodzi z tymi PB oraz jakie ćwiczenia wykonuje sie w Posejdonie Aphrodyta itd bardzo bym prosiła o podełanie na tego e-maila mateusz515@amorki.pl Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PB - Personal Best, najlepszy czas danego zestawu lub ilości w maxach.

      Usuń
  2. OK a może pan jeszcze rozpisać jakie ćwicznia wykonywać w tygodniu czy jest jakas kolejność i co dane ćwiczenia zawierają w sobie bardzo proszę podać mi to na e-maila byłabym bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  3. W tych pdf co Ci przesłałem jest wszystko ładnie rozpisane i pokazane.

    OdpowiedzUsuń