DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

poniedziałek, 24 marca 2014

DZIEŃ 113.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 12
Dzień 1


Miałem dzisiaj dylemat. W planie miałem Aphrodite, a dzisiejszy dzień nie należy do tych o najwyższym poziomie motywacji, wiec zastanawiałem się nad zmianą w planie. Po wnikliwej analizie zestawów postawiłem na Venus :) Poszedłem na trening, przewietrzyłem salkę przed ćwiczeniami. Rozgrzewka i ... 

Aphrodite - 19:20

:)))  Nie ma to jak iść na trening z planem w głowie :) Za brak nowego rekordu standardowo już chyba - karny jeżyk :) 
(4 minuty przerwy)
Situp Max - 140/300s

Słabiutko, muszę dać odpocząć mięśniom brzucha. Chociaż po Aphrodite mięśnie brzucha miały prawo być zmęczone. Zobaczymy na następnych sesjach co będzie się działo z brzuchem. 
Trening ogólnie poszedł sprawnie, chociaż burpees jak zwykle dawały się we znaki. 

"BURPEES - 5 powodów, dla których powinieneś je pokochać?


Jeśli już spróbowałeś burpees to zapewne wiesz, że nie należy ono do szczególnie łatwych ćwiczeń. Wymaga ono od nas dużo wysiłku oraz skupienia. Jednakże są powody, dla których powinieneś POKOCHAĆ BURPEES.
  1. Pozwalają szybko zredukować tkankę tłuszczową. Burpees uczyni z Twojego ciała maszynę do palenia tłuszczu. Badania pokazują, że ćwiczenia o wysokiej intensywności, takie jak burpees pozwalają na spalanie do 50% więcej tłuszczu niż inne ćwiczenia. Ponadto powodują przyśpieszenie metabolizmu w ciągu dnia.
  2. Stajesz się silniejszy. Burpees angażuje niemal wszystkie grupy mięśni. Wzmacnia ramiona, pośladki, uda, plecy, brzuch, klatkę piersiową, a przy dłuższym wykonaniu także serce.
  3. Możemy je wykonywać w niemal dowolnym miejscu i czasie. I tu nie ma już wymówek by odpuścić sobie to ćwiczenie. Można je wykonywać w domu, na siłowni czy w parku. Wystarczy nam tylko twarde podłoże oraz chęci do wykonywania burpees.
  4. Nie wymagają żadnego sprzętu.
  5. Możesz je dodać do niemal każdego treningu. Burpees to ćwiczenie szybkie, dynamiczne, nigdy nie jest nudne. Może stać się ono uzupełnieniem Twojego rutynowego treningu, dzięki niemu uzyskasz lepszą formę w krótszym czasie." 

11 komentarzy:

  1. Nieźle! Mega dobry czas, mam nadzieję, że i ja zejdę poniżej 20 minut z aphrodite :) a jeżeli chodzi o plany to nie ma się co zastanawiać, poprostu idziesz i robisz to na co masz ochotę, chyba że plan wygląda inaczej :p ale zawsze można dokładać sobie zestawów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem u innych gosci, którzy tez prowadzą blogi o FL, że oni stosują już zmodyfikowane burpees z pullupami. Próbowałes ?

    P.S. Sledzę Twój blog i Mateusza już od jakiegos czasu i dajecie mi power to zmierzenia sie z moim wyzwaniem. Dzieki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy chodzi Ci o burpee pullup? Też to widziałem ale nie sądziłem, że już ktoś w Polsce to robi we freeletics. Myślałem, że śledzę wszystkie Polskie blogi ale widocznie nie. Podaj linki?

      Usuń
    2. Sebastian Nowak28 marca 2014 10:57

      Nie, nie na polskim blogu. Na niemieckim, jednego z tych gosci co promuja FL.

      Usuń
  3. Szczerze powiedziawszy pierwsze widzę to teraz, że coś takiego jest :) Burpee pullup ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następne dodatkowe maxy robię burpee pullup max :)))) dobre...

      Usuń
  4. Panie Marku czy mozna prosic o krotki filmik jak Pan robi burpees ??? był bym wdzieczny ... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.youtube.com/watch?v=PYfNA_lmkHM

      to link do filmiku, który pokazuję jak robi się burpees :))) super. też tak robię do pompki następnie całą resztę :)

      Usuń
    2. no o to mi chodzilo a jeszcze moglbys napisac jak robisz pushups normalna pompke smigasz czy odrywasz te rece pierw a pozniej sie unosisz ???

      Usuń
  5. Zdecydowanie, odrywam ręce od podłogi, następnie wyciskam pompasa i kładę się i adekwatnie odrywam ręce od podłogi i znowu wyciskam pompasa :) jest ciężej niż normalne pompki

    OdpowiedzUsuń
  6. no i to mi chodziło teraz już wiem o co kaman, a co do burpees to oryginalnie przed twórców pokazane jest żeby się kłaść cały na ziemi a następnie się podnosić ale mi się wydaje ze z pompka opcja jest cięższa i bardziej daje w kość takie moje odczucie...

    OdpowiedzUsuń