DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 16 marca 2014

DZIEŃ 105. PODSUMOWANIE TYGODNIA 15/10.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 10
Dzień 7



Motywacja w tym tygodniu była na dość wysokim poziomie, co zaowocowało niezłą ilością pobitych rekordów:) Poza piątkowym treningiem, z którego powinienem zrezygnować ze względu na bardzo złe skumulowanie się kilku czynników nie sprzyjającym treningom, tydzień bardzo udany :))) Intensywność treningów była na bardzo wysokim poziomie, już nie wspomnę nieszczęsnego Hadesa, który o mały włos mnie nie pokonał.

Zestawienie treningów minionego tygodnia:

1. Zeus PB
2. Iris PB
3. Aphrodite PB
4. Hades, 
    Situp Max
5. Poseidon PB
    Situp Max
    Leg Lever Max PB
    Pushup Max PB
    Squat Max PB

Fotki do porównania

 02.12.2013
 09.03.2014
16.03.2014

Waga - 77 kg

6 komentarzy:

  1. Nie no nie wierzę. Różnica jest mega :) Marek trzymam kciuki oby tak dalej było :) ilość PB jest naprawdę imponująca :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi PB to sam się zdziwiłem, że tak można :))) Tzn. że tak można to wiedziałem czytając Twojego bloga :), że ja tak mogę to się dopiero przekonałem :)

      Usuń
  2. a lepiej jest trenować rano czy wieczorem ???

    OdpowiedzUsuń
  3. no muszę przyznać ze efekt widać na tych fotkach i to mega... a ile już trenujesz ze tak zapytam?

    OdpowiedzUsuń
  4. no trafiłem tutaj przypadkiem ale widzę ze warto było.:) Mam pytanie bo tez się zastanawiam nad tym treningiem i takie pytanie, Panie Marku a jak Pan je jakaś dieta specjalna ?? kolacje Pan je normalnie czy tylko do jakieś godziny Pan konsumuje i ile kalorii dziennie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście trenuję między 20 a 21:30 tak około, czasem się zdarza że wcześniej. Czas treningu jest bardzo indywidualny, jedni lubią trenować rano inni wręcz trenują w nocy. Pewne źródła podaję że najlepszy czas na trening jest między 17 a 19. Kalorii nie liczę, diety specjalnie też nie trzymam, nie objadam się. Kiedyś gdzieś przeczytałem, że najważniejszy posiłek dla kulturystów to ten zaraz po treningu, gdyż organizm wówczas najwięcej przyswaja substancji odżywczych. Ostatni posiłek zjadam po treningu :)) nawet koło 23 albo i później :)
      Jeżeli chodzi o freeletics to jadę tym planem 105 dni jak to opisuję w moim blolgu

      Usuń