DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

piątek, 18 kwietnia 2014

DZIEŃ 138. HELL WEEK DZIEŃ 5.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 15
Dzień 5


Hell Week Dzień 5.

Zastanawiałem się czy nie zamienić się dzisiaj na Venus z Iris. Jutro byłby trening z ekipą w parku. 
Po krótkim wewnętrznym monologu doszedłem do wniosku, że jednak pojadę planem :)
Tak więc Iris. Postanowiłem pobić PB. Jak też postanowiłem tak się stało :)

Iris - 25:50 PB

Nie wiedziałem, że mogę aż tak przyspieszyć na ostatnim kilometrze. Ostatnie 300 metrów to prawie sprint. PRAWIE jednak robi różnicę :)))
Po ostatnich przebojach z psiakami zmieniłem trasę biegu, jest dużo lepiej okolica bardziej cywilizowana. Są psy ale na szczęście w kojcach.

Trening bardzo udany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz