DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

czwartek, 10 kwietnia 2014

DZIEŃ 130.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 14
Dzień 4


Dzisiaj zmagania z Iris. Pogoda ponownie zmusiła mnie do rozważań nad modyfikacją planu. Na szczęście popołudniowa aura pozwoliła na wykonanie zaplanowanego zestawu Iris. Jest troszkę biegania 2 km, więc muszę trenować na powietrzu, gdyż nie mam możliwości biegania na bieżni automatycznej. 

Iris - 26:29 PB
(7 min odpoczynku)

Situp Max - 123/300s

Czas w Iris mógłby być, byłby troszkę lepszy gdyby nie psiaki z trasy którą biegnę :))) Chciały mnie pożreć :)))  Wszystkie małe psy z ulicy mnie ścigały w pewnym momencie, zrobiłem zwrot w ich kierunku i to one były ścigane przez mnie. Z początku nie wiedziały co się dzieję :))) Śmiesznie to wyglądało :))) Zajęło mi to z 20 - 30 sekund ale nie będę ich odliczał z czasu.

Trening w parku z kumplami, fajnie się ćwiczy w większym gronie. Myślę, że w miarę polepszającej się aury będzie nas więcej zbierać się na ćwiczenia :))) 

Tydzień treningowy zamknięty:) Może wcisnę gdzieś jakiś dodatkowy trening chociaż się nie zapowiada...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz