DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

czwartek, 3 kwietnia 2014

DZIEŃ 123.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 13
Dzień 4


Na dzisiaj zaplanowane miałem Maxy i tak też się stało. Trening niby lajtowy ale Burpee Max w środku daje nieźle w kość. 

Pushup Max - 63/100s
(3 min przerwy)

Pullup Max - 31/100s
(3 min przerwy)

Burpee Max - 71/300s
(4 min przerwy)

Pullup Max - 27/100s
(3 min przerwy)

Pushup Max - 50/100s

Bardzo męczący trening, wszystko na maxa :) Ponownie udało mi się wykonać 20 podciągnięć, myślę więc, że będzie to już raczej standard. Tym bardziej, że udało mi się wykonać podciąganie w tej ilości po pushups.
Podczas burpees ramiona spompowane po pompkach i podciagnięciach nie chciały mnie słuchać.
Mimo braku PB jestem zadowolony z przebiegu treningu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz