DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

DZIEŃ 127.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 14
Dzień 1


Na ten tydzień zaplanowane są cztery treningi. Zapowiada się dość wymagając tydzień tym bardziej, że muszę w czwartek zamknąć ten tydzień. Weekend mam bardzo pracowity i podejrzewam, że nie dam rady wcisnąć dodatkowego treningu. 
Dzisiaj Poseidon i Metis. Dodatkowo poszedłem w maxy, mianowicie Situp Max i na dobicie standardowo już Leg Lever Max.
Poseidon - 4:04 PB
(5 min odpoczynku)
Metis - 4:59
(5 min odpoczynku)
Situp Max - 155/300s
(5 min odpoczynku)
Leg Lever Max - 213/300s PB

Pullups, spalone zamiast 20 zrobiłem 15+5, spaliłem się psychicznie, wewnętrznie, po 15 musiałem puścić :( Poseidon wbrew pozorom bardzo ciężkie 4-5 minut. 
Metis - masakra, nie miałem siły w rundzie 25 powtórzeń, później również :)))

Maxy jakoś poszły :))) 
Dwa rekordy, dobry trening...

2 komentarze:

  1. Leg lever mnie powala! Piękny wynik :) zresztą pozostałe zestawy też pięknie! Tak trzymać forma jest i to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynik Leg Lever fajny, ale dzisiaj odczułem podczas situp max zmęczenie materiału. Co prawda max robiony po Iris, więc miałem prawo być zmęczony :))))

      Usuń