DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

wtorek, 22 kwietnia 2014

DZIEŃ 142. FREELETICS STRENGTH. POCZĄTEK.

Freeletics Strength    
Tydzień 1
Dzień 1


No to sobie odpocząłem po Hell Week :) 

Wielokrotnie pisałem o moich planach po zakończeniu Freeletics Cardio & Strength. Miałem nadzieję, chęć kontynuowania ćwiczeń z planem Freeletics Strength. Tak też się dzieje. 

Dzisiaj zacząłem plan na następne 15 tygodni :))) 

Na pierwszy trening tego planu zaproponowano Venus. Jest to jeden z moich ulubionych zestawów, miło :)

Venus - 13:33
(4 min odpoczynku)

Situp Max - 135/300s

Podczas treningu miałem założenie, aby pierwszy tydzień dać sobie luz i nie gonić wściekle za pobiciem rekordów. Tak też było podczas pierwszej rundy, pierwszych 20 pushups... No i zacząłem zasuwać :) 
Zmęczenie poprzednim tygodniem dało jednak o sobie znać, co też odbiło się nieznacznie na czasie :) Z racji tego jutro wypocznę. 
W pierwszym tygodniu są tylko 4 sesje treningowe, więc powinienem się wyrobić :)

Fotka wyjściowa
21.04.2014
Waga - 76 kg

2 komentarze:

  1. Panie , Marku skupić się na klacie bardziej trzeba i masy przybrać , :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Jakubie, zgadza się trzeba troszkę masy zrobić :))) Nad klatą jutro popracuje, Venus w planach :)

      Usuń