DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

środa, 9 kwietnia 2014

DZIEŃ 129.

Freeletics Cardio & Strength    
Tydzień 14
Dzień 3


Powtórka z poniedziałku ale bez dodatkowych zestawów max.

Poseidon - 3:48 PB
(5 min odpoczynku)

Metis - 4:48

Sponiewierał mnie dzisiejszy trening. Krótki ale za to jaki treściwy :))) 
Poseidon, 20 podciągnięć zaliczone :) Ramiona strasznie się napompowały, nawet po pięciu minutach odpoczynku miałem problem z wykonywaniem burpees w Metis. 
 
Świetnie... :)

2 komentarze:

  1. Witam, mam pytanko :) w pierwszym hell weeku są 3 zestawy w jeden dzień. Czy trzeba je wykonywać jeden po drugim czy mogą być rozłożone w dniu ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie mogą być rozłożone na cały dzień, jeden rano, drugi w południe, trzeci wieczorem. Ja robiłem trzy zestawy na jednym treningu - masakra, ale praca nie pozwala mi na rozłożenie treningów. Da się przeżyć :))) Dobrze, że nie trzeba robić PB (lepszych czasów), należy tylko ukończyć całe treningi.

      Usuń