DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

piątek, 14 lutego 2014

DZIEŃ 75.

Freeletics Cardio & Strength  
Tydzień 6
Dzień 5


W tym tygodniu jak na razie więcej odpoczynku niż treningu :))) 

Limit wypoczynku na ten tydzień wykorzystałem i trzeba się brać ostro do pracy nad sobą. Na dzisiaj w planach Artemis. Sponiewierałem się przeokrutnie. Ostatnie burpees jak zwykle masakrujące. Nastąpił bardzo zauważalny wzrost formy jeżeli chodzi o pullupsy. Zrobiłem 15 +10+10+8+7. Ramiona miałem strasznie spompowane, ledwo dałem radę wycisnąć ciągiem 20 pushups reszta na raty.

Artemis - 26:21

Miałem parcie na PB, niestety wyszło jak zwykle :) - 31 sekund w plecy. Następnym razem będzie lepiej. Gdzieś za długo odpoczywałem :)))  

Trening był bardzo dobry mimo iż nie udało mi się pobić PB. Zlany potem i zmęczony siedziałem na parkiecie chyba z 5 minut zanim wstałem. 

Lubię ten stan...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz