DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

wtorek, 25 lutego 2014

DZIEŃ 86.

Freeletics Cardio & Strength   
Tydzień 8
Dzień 2



Starcie z Maxami na dzisiejszym treningu poszło całkiem składnie i ładnie :))) Ustanowiłem dwa nowe PB ;)

Sesja Max
1. Squat Max - 231/300s PB
2. Situp Max  - 171/300s PB

Odszukałem właśnie ostatnią sesje gdzie wykonywałem Squat Max było to 31.12.2013 i zrobiłem wówczas 170/300s. Super, dzisiaj zrobiłem 61 powtórzeń więcej :))) niezły progres.
Dodatkowy bonusowy Max w nagrodę za zrobienie dwóch PB :)))

3. Pushup Max - 60/100s

Ponownie zabrakło jednego powtórzenia aby ustanowić PB w pushups - zaczyna mnie to drażnić :))) Następną sesję max zacznę od pushups i może wtedy uda mi się wykrzesać z siebie jeszcze ze dwa lub trzy powtórzenia. 

Dobry trening

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz