DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

piątek, 28 lutego 2014

DZIEŃ 89.

Freeletics Cardio & Strength   
Tydzień 8
Dzień 5


Ostatni dzień treningowy w tym tygodniu zaliczony :) Ponownie zmierzyłem się z Hadesem. Nie poszło po mojej myśli, niestety zmęczenie tygodniem dało o sobie znać. 

Hades - 19:54

Podczas treningu myślałem, że może uda mi się ustanowić nowy PB. Nie dałem rady. Lało się dzisiaj ze mnie, w pomieszczeniu mimo przewietrzenia, było bardzo gorąco. Źle się ćwiczy w takim nagrzanym pomieszczeniu.

Sesja poszła całkiem, całkiem. Największy problem sprawiały mi dzisiaj burpees, już w drugiej 25-tce musiałem podzielić i tak do końca.

Cieszę się, że to koniec tygodnia :))) Jestem bardzo zmęczony i mam niechęć do Hadesa ;) 
Pewnie zaraz przejdzie...

2 komentarze:

  1. Moim zdaniem wszystko poniżej 20 minut jest mega dobrym wynikiem :) będzie co urywać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A moim skromnym zdaniem, po prostu zabrakło wczoraj pączków :))))

    OdpowiedzUsuń