DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 16 lutego 2014

DZIEŃ 77. PODSUMOWANIE TYGODNIA 11/6.

Freeletics Cardio & Strength   
Tydzień 6
Dzień 7


Następny tydzień zmagań z Freeletics za mną :) Nastąpił mocno zauważalny wzrost formy. Podczas wykonywania workoutów nie odczuwam aż takiego zmęczenia jak dwa-trzy tygodnie temu. Wzrosła  siła co też obrazuję ilość podciągnięć w "ciągu". Szybciej wracam do normalnego funkcjonowania po treningu :) Następny tydzień zweryfikuje pewnie ów wzrost formy :)))

Udało mi się ustanowić nowe PB w Zeus i Aphrodite. Bardziej jednak mnie cieszy zejście poniżej 20 minut w Aphrodite :))))

Zestawienie treningów minionego tygodnia.

1. Zeus
2. Burpee Max, Pushup Max, Situp Max
3. Artemis
4. Aphrodite
5. Zeus

Jeszcze dzisiaj trzasnę Zeusa i tydzień zaliczony :)

Fotki do porównania 


 02.12.2013
 09.02.2014
 16.02.2014

Waga - 77 kg
 
Ciekawe ile jeszcze zrzucę wagi do końca planu :) Wolałbym już troszkę przybrać na wadze, jakieś 3 kg :)))

No i Zeusik zaliczony :)))
Podczas sesji pierwsze dwie rundki bez odpoczynków, oczywiście poza regulaminowymi 2 minutami. Pullupsy planowe 15 powtórzeń :))) Dwie następne 10+5 - oj... jest moc :)

Zeus - 19:04 PB 

I znowu rekordzik :) Trening bardzo udany.

22 komentarze:

  1. No Marek!! Widzę, że w tych spodniach już długo nie pochodzisz :) pasek kilka centymetrów dalej zapięty :) Świetnie!!! Oby tak dalej. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się, w tym momencie wiszą mi na dupsku jak chorągiew na wietrze:))) Zaczyna mnie martwić ten szybki spadek wagi :) Pewnie zacznę szybciej robić samo strength niż sobie zaplanowałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co piszą ludzie na Facebooku to podobno w chwili obecnej możesz zmienić trenera w każdym momencie. Więc jeżeli się zdecydujesz to zmieniaj i zobaczysz co z tego wyjdzie :)

      Wymianę garderoby już mam za sobą :) znam ten ból!!!

      Usuń
  3. Cześć, stosujesz jakaś dietę do tego? czy po prostu uważasz na to co jesz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z dietą u mnie to jest tak, że jej nie stosuję :) Po prostu nie objadam się, wstaję od stołu z lekkim niedosytem i odmawiam sobie następnego z kolei pączka lub batona :))) "Dietę" uzupełniam multiwitaminami z makro i mikroelementami.

      Usuń
    2. aha no to dobrze wiedzieć bo od poniedziałku tez podjąłem się tego wyzwania z tym ze zapomniałem jaki miałem wczoraj czas heh bo mi telefon siadł... dziś już 2 dzień za mną :) Możesz rozwinąć o co chodzi z tymi multiwitaminami z makro i mikroelementami ? Jak coś to podam CI meila mojego lub jakieś GG lub Skype bo mam parę pytań jak można .... ;)

      Usuń
  4. Możemy prowadzić konwersację poprzez bloga. Pytaj o co chcesz, a ja w miarę możliwości postaram się na Twoje pytania odpowiedzieć w miarę szybko:)
    Z tymi witaminkami to jest tak: teraz mam plusz multiwitamina + żeń-szeń tabletki musujące, ostatnio miałem multiwitaminę + magnez. Staram się pić zaraz po treningu gdyż organizm wówczas ma lepszą przyswajalność. Przy takim wysiłku jaki serwuje nam freeletics należy uzupełniać to co wypacamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wporządku..;) ile ten płatny program kosztuje i jak się płaci za niego, jest opcja przelew? bo póki co to ja jadę na pełnym planie ale takim co znalazłem w pdf... i nie wiem czy to mi da efekty takie jak np. płatny... tak patrze to niby się nie rożni za bardzo od Twoich sesji prócz tych max.. masz więcej ich w jednym dniu :)

      Usuń
  5. Tajemnica polega na tym, że jadę właśnie na tych pdf. Jakoś szkoda mi było 40 euro. Tyle kosztuje trener. Możesz kupić na stronie Freeletics. Skoro kiedyś sprzedawali w pdf i działało, bo działało i działa. Będę jechał na pdf :))) Teraz jest wszystko rozbudowane i wzbogacone o inne "bóstwa", plan jest bardziej urozmaicony.
    Maxy dodaję sobie sam w miarę samopoczucia po wykonaniu planowych.

    OdpowiedzUsuń
  6. aha rozumiem takie coś już myślałem ze masz coś innego.... heh a tu taki zonk
    a wiesz może lub masz taki trening ale sam Cardio? ok to dziś lecę na 3 trening tyle ze ja nie robiłem tych próbnych 5 tylko rzuciłem się od razu na ten pdf.. mam nadzieje ze jakieś tam efekty będą, trzeba troszkę zrzucisz tłuszczu i nabrać rzeźby :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Efektów widocznych spodziewaj się dopiero po 5 tygodniu, a do tego czasu musisz zap****ć , się starać i to bardzo :))))
    Na blogu masz link do Dieta&Freeletics Mateusz robi według kupnego trenera. Ten w pdf też był płatny. Tylko zrezygnowali z tej formy gdyż ludzie się "dzielili" planami :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. no staram się jak mogę choć brakuje sił po 1 sesji ale to dopiero początek..;) no ale ja szukam treningu ale sam Cardio bez siły bo to dla siostry a ona nie zrobi tam tych pompek na głowie np.. ale ciężko coś wyszukać a Mateusz chyba tez robi cardio- siła

    OdpowiedzUsuń
  9. Podaj mi swój e-mail, dostaniesz ode mnie trzy plany cardio, cardio&strength oraz strength pdf w języku angielskim :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam bym powiedział, że efekty mogą być nawet później ale wszystko zależy ile będziesz robił i jak teraz wyglądasz. Gdyby nie pomiary obwodów to efekty zauważyłem po ok 8 tygodniach

      Natomiast Marek miał efekty odrazu :) napiszcie do mnie to wam udostepnie wszystko co mam na temat freeletics :) w pdf nie ma wszystkich zestawów bo wprowadzili je później :(

      HS Pushup może robić modyfikowane Twoja siostra.

      Usuń
  10. marek już mam te plany :) i jestem po 1 tygodniu i narazie spoko się czuje ... troszke dodałem innych zestawów ćwiczeń do tych pdf..

    OdpowiedzUsuń
  11. Też tak robiłem na początku, wplatałem jeszcze troszkę siłowni, ale darowałem sobie. To było za duże obciążenie fizyczne jak dla mnie :) Teraz robię freeletics i "moje treningi" i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dodałem nowe zestawy z freelatics oryginalne, ale za dużo nie kombinowałem dałem tylko 4 do całego cyklu, zobaczę i tak jak to w praktyce wyjdzie :) dziś robiłem Artemisa i powiem szczerze ze narazie najwięcej mi dał w kość a konkretnie te podciąganie. zawsze miałem z tym kłopot i nawet to łatwą opcje nie umiałem do końca zrobić i musiałem robić długie odpoczynki i czas nie powala wręcz odrzuca heh 69min

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki są bardzo męczące i bardzo długo się odpoczywa podczas treningu. Zwłaszcza jak się długi czas nic nie robiło w kierunku własnej kondycji. Czasem to bym się nie przejmował gdyż bardzo szybko zaczniesz urywać minuty z czasów. Trzeba jedynie ostro zapie...ać :))) gdyż nic nie bierze się z niczego :))))

      Usuń
  13. no ja cały czas jestem w ruchu ale nigdy tak siłowo nie pracowałem a już napewno te podciąganie na drążku masakra...:( trudne to dla mnie straszne aż se naderwałem coś chyba w ręce od tego ...

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech zgadnę - okolicę tricepsa ? Jak tak to szybko przejdzie, to pewnie lekkie przeciążenie. Też tak miałem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie bardziej pod pacha i bark, ale dziś zobiłem ta afrodyte ale czas gorszy o 8 min no ale cóż ważne ze zrobione heh....

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie bolało między barkiem a tricepsem, też miałem obsuwkę z czasem w Hadesie o 1 minutę :( za karę zrobiłem Situp Max - taki karny jeżyk :))))

    OdpowiedzUsuń