DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

piątek, 10 stycznia 2014

DZIEŃ 40.

Freeletics Cardio & Strength 
Tydzień 1
Dzień 3
 
 
Dzisiaj od samego rana nie mam energii, jestem zmęczony i nic mi się nie chce robić. Zrobiłem sobie poobiednią drzemkę, nic szczególnego nie wniosła do mojego stanu energetycznego. 
 
Ogólnie jest lipa.

Dzisiaj sesja Afrodyta. Rzuciłem się dzisiaj w ferwor treningu jak dziki :) 
Mimo tej dzikości, nie udało mi się ustanowić nowego PB :( Po pierwszej rundzie zrobionej bez chwili wytchnienia miałem taką nadzieje, niestety gdzieś mi się w trakcie rozjechał czas.

Afrodyta - 23:33
 
Po treningu zmęczony i upocony, ale to norma jeżeli chodzi o sesję z freeletics. Mimo, że nie pobiłem PB jestem bardzo zadowolony z dzisiejszego treningu :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz