DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

sobota, 11 stycznia 2014

DZIEŃ 41.

Freeletics Cardio & Strength 
Tydzień 1
Dzień 4


Dzisiaj sesja z maxami. Na tą sesje zaplanowano Pushup Max oraz Burpee Max. Chciałem zamienić sobie burpees na squatsy, poprostu nie wyobrażałem sobie zrobić burpees po pushupsach :))) 
DON'T COMPLAIN. JUST WORK HARDER :) - w myśl tego hasła zrobiłem jednak burpees :/
 
Pushup Max
1. 56 / 100s PB
   3 min rest
2. 46 / 100s
   3 min rest
3. 48 / 100s
   2 min rest

Burpee Max
1. 67 / 300s PB

Dzisiejsza sesja to jakaś masakra. Burpees po pushupsach, to czyste szaleństwo :))) Klatka jest tak napompowana, że ledwo można robić cokolwiek. Hmmm... Pobiłem PB w obu ćwiczeniach:)))

Jutro w planach Dione, ale zastanawiam się nad pominięciem tej sesji na rzecz dnia wolnego. Rozsądek podpowiada mi jeden dzień wypoczynku. Na poniedziałek przypada mi Artemis :) Następny tydzień to ponownie 5 sesji i to wcale nie lekkich. Wyszedł by mi taki Mega Hell Week :)

2 komentarze:

  1. Weź nie narzekaj tylko wrzucaj fotkę :-) Idziesz chłopie na maksa! Zacząłeś już płatny program czy jedziesz jeszcze na tych 5 tygodniach za free?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem już 5 dni na płatnym planie:) Jest ciekawie. Fajne sesje, nieźle pompują mięśnie :) Fotkę wkleję jutro. Chociaż zastanawiałem się nad przeniesieniem porównań na niedziele mam więcej czasu żeby ogarnąć temat.

    OdpowiedzUsuń