DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

poniedziałek, 27 stycznia 2014

DZIEŃ 57.

Freeletics Cardio & Strength
Tydzień 4
Dzień 1


Zacząłem czwarty tydzień zmagań. Dzisiaj poszła na odstrzał Venus. Uwielbiam Venus:))) Nie ma burpees :))) Dodatkowo uczyniłem Situp Max.

Venus - 16:38 PB

Situp Max - 140 / 300s PB

Jestem niezmiernie zadowolony z dzisiejszych zmagań :) Dwa rekordy podczas jednej sesji :) Venus nieźle spompowała klate, ostatnie pushupsy były bardzo wymuszone, aż mnie szczypały mięśnie. Jutro pewnie będą zakwasy.

4 komentarze:

  1. Kurde piękny Venus :) zazdroszczę!! Zakwasy świadczą o dobrze wykonanym treningu więc wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak rozciągam teraz mięśnie klatki to już odczuwam lekkie zakwaszenie. Urwałem z ostatniego czasu ponad 4 minuty :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak się Tobie udało zejść do Takiego wyniku?:)
    Od kilku miesięcy nie mogę zejść poniżej 17 minut.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem chyba dobry dzień :))) Następna sesja Venus zweryfikuję czy jest aż taki progres. Czy kilka czynników złożyło się na taki wynik - zbieg okoliczności :)))

      Usuń