DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

niedziela, 12 stycznia 2014

DZIEŃ 42. PODSUMOWANIE TYGODNIA 6/1

Freeletics Cardio & Strength 
Tydzień 1
Dzień 5


Dzisiaj odpoczywam... 
Od jutra z grubej rury. Artemis :))) 

Z racji tego, że w niedzielę mam dużo więcej czasu na ogarnięcie tematu przenoszę podsumowanie tygodnia z poniedziałków na niedzielę.

Więc, tak... 
Poprzedni tydzień czyli Tydzień 1 Freeletics Cardio & Strength minął. Jest to już ten właściwy 15 tygodniowy płatny program. Tydzień pierwszy bardzo mi się pdobał pod względem sesji jakie wykonywałem. Sesje bardzo pompujące mięśnie i wpływające na siłę. 

1. Venus
2. Pullup Max,  Burpee Max
3. Aphrodite
4. Pushup Max, Burpee Max
5. Dione (sesja się nie odbyła)

Pominąłem jedną sesję Dione (dzisiaj), nie z lenistwa tylko z rozsądku - jeszcze się naskaczę :))) i to już w przyszłym tygodniu:) Gdyby nie dzisiejsza przerwa wyszedłby mi taki Mega Hell Week.
Od jutra zaczynam 2 Tydzień i od razu spotkanie z Artemis 

Fotki do porównania
                                                    02 Grudnia 2013
                                   06 Stycznia 2014
                                  12 Stycznia 2014

Waga - 81 kg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz