DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

poniedziałek, 20 stycznia 2014

DZIEŃ 50.

Freeletics Cardio & Strength 
Tydzień 3
Dzień 1


Zacząłem dzisiaj trzeci tydzień Cardio & Strength. Tematem przewodnim była Aphrodite. Założeniem na dziś było pobić PB. Niestety się nie udało, ale było bardzo blisko :) Starałem się jak zawsze. Situpsy robione bez przerwy w rundach, co mi się jeszcze nie zdarzyło - więc jest mały sukces :))) 

Aphrodite - 20:55

Jestem dzisiaj z siebie dumny, z tego jak poradziłem sobie z niezbyt lubianymi przeze mnie situpsami. Z burpees tez jestem zadowolony. Ostatnimi czasy jakoś szybko palą mi się uda przy burpees i squats. Strasznie się dzisiaj spociłem, zmęczyłem, sponiewierałem i zajechałem ;)

Ogólnie jestem usatysfakcjonowany z treningu :))) i to jest chyba najważniejsze. Satysfakcja z podjętego wyzwania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz