DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

wtorek, 17 grudnia 2013

DZIEŃ 16.

Nie mogę się doczekać starcia z ZEUSEM. Ciekawe... Lubię takie wyzwania typowo siłowe.
Ciekawe czy dam radę z HS Pushups w wersji bez modyfikacji?

ZEUS

4 Rundy Runda 1   Runda 2    Runda 3    Runda 4
HS Pushups 5               5                5                5
Pullups 15             15              15              15
Pushups 25             25              25              25
Situps 35             35              35              35
Squats 45             45              45              45        

Przerwy między rundami: 2 minuty

Skombinowałem dzisiaj drążek do podciągania, myślę że się sprawdzi... 


Aaa... Zrobiłem sobie zakup i uzbroiłem się w rękawice na drążek :)

Godzina 21:20
Ciekawość została zaspokojona.

Czas podsumować stracie z ZEUSEM. Nie mogę pisać, nie mogę trafić w klawisze :)) Tak było... Ręce mi drżą...
Zostałem ponownie sponiewierany przez greckie bóstwo. Nie dałem rady zrobić HS Pushups, następnym razem (muszę poćwiczyć stanie na rękach). 
Pullups 1 runda jakoś poszła, na raty ale dałem radę. Druga była identyczna, trzecia i czwarta do 5 - 7 powtórzeń ok, następne to jakieś podskoki ze zwisem :)))
Pushups dwie pierwsze super, dwie następne już mniej super, klata mi puchła około 20 powtórzenia.
Situpsy i Squatsy całkiem nieźle :)
ZEUS - 28:36













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz