DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

poniedziałek, 23 grudnia 2013

DZIEŃ 22. PODSUMOWANIE TYGODNIA 3.


Podsumowanie trzeciego tygodnia. 
Zarówno Dione jak i Zeus to bardzo męczące i wymagające sesje. Dione, przy pierwszym podejściu w trzeciej rundzie nie miałem już siły i błagałem żeby się skończyła :)
Zeus, fajna sesja, natomiast pullupsy mnie rozwalają - jeszcze :)

Motywacja i chęć walki o jak najlepszy czas - jest!!!

Waga. Hmmm... Wagę to mam chyba zepsutą :)))))  Ponownie wskazuję 84 kg a nawet 84,5 kg

FOTKI
                                                    02 GRUDNIA 2013
                                                    23 GRUDNIA 2013
                                        23 GRUDNIA 2013 (Z NAPINKĄ)


Dzisiaj czeka mnie nowe wyzwanie METIS:  

3 Rundy Runda 1 Runda 2 Runda 3
Burpees 10 25 10
Climbers 10 25 10
High Jumps 10 25 10

Pierwsza sesja METIS zaliczona, kto by pomyślał, że taki krótki trening może tak dać w...
Po takiej sesji człowiek dochodzi do wniosku, że nie liczy się ilość ale jakość :)

METIS - 4:55
Zastanawiam się czy uda mi się jeszcze zejść z czasu. Pewnie nie :))) 
Dodatkowo:
Pushup max - 46 / 100s * PB

Z racji tego, że sesja jest bardzo krótka, popodrzucałem troszkę ciężarkami. Zauważyłem pewien regres jeżeli chodzi o ciężary. Może być to też związane z wcześniej wykonaną sesją freeletics. Musiałem odpoczywać nie odkładając ciężarów jakieś 1 - 2 sekundy przed następnym powtórzeniem. Zdecydowałem się, że będę w dniach krótkich sesji takich jak METIS robić ciężarki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz