DON'T STOP WHEN YOU'RE TIRED.
STOP WHEN YOU'RE DONE.

poniedziałek, 2 grudnia 2013

KILKA SŁÓW O MNIE...

    
     Mam na imię Marek, 176 cm wzrostu i 84 kg wagi. Pracuję jako kierowca, wiec tryb pracy sprzyja odkładaniu się "niezbędnych zapasów na potem" :)

    Na freeletics wpadłem nie planując tego, szperałem w sieci z zupełnie innego powodu...

    Nie narzekam na moją sylwetkę, nie mam jakichś niezdrowych kompleksów

    Wysiłek fizyczny nie jest mi obcy, zawsze coś trenowałem, natomiast największą moją pasją, w zasadzie sposobem na życie jest Karate Shotokan. W czasie mojej 25 letniej przygody z karate pakowałem się w różnego rodzaju wyzwania fizyczne mniej lub bardziej męczące.
     
    Przeczytałem dobry blog o freeletics i postanowiłem... Chcę się z TYM zmierzyć :)

5 komentarzy:

  1. Hmm, ciekawię się zapowiada...


    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śledzę na bieżąco, do końca 15 tygodni nie wiele zostało, dzięki za bloga, mega pomaga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny :) Cieszę się niezmiernie, że mój blog jest dla kogoś pomocny :) W sumie to jestem prawie w połowie. Na początek zrobiłem 5 darmowych tygodni. Teraz trzaskam dopiero 7 tydzień właściwego planu - zostało 8 tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz samo Cardio czy też C&S ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię Cardio&Strength. Po zakończeniu planu zaczynam Strength. W sumie to kusi mnie już teraz, gdyż w moim odczuciu za mocno straciłem na wadze. Zostały mi trzy tygodnie do końca :)

    OdpowiedzUsuń